Soita meille      Kaleva: +358403589919   Lempäälä: +358403589929
Kalevan Autokoulu logo

AJO-OPETUKSEN TEORIATUNNIT JOUSTAVASTI

Kalevan Autokoulu | Tampere, Lempäälä

Ajokortin suorittaminen vaatii osaamista muun muassa liikennesäännöistä ja riskien tunnistamisesta. Meillä voit suorittaa autokoulun teoriaosuudet sinulle sopivimmalla tavalla – joko kätevästi netissä tai luokassa!
Opetussuunnitelmamme sisältää sekä turvallisuuskoulutukset (ensimmäistä ajokorttia suorittavalle) että riskientunnistamiskoulutuksen (ajokorttiluokka B). Opiskelu onnistuu kätevästi netissä oman aikataulusi mukaisesti sivuillamme!

Kattavat sähköiset oppimateriaalimme sisältävät kaikki pakolliset teoriatunnit, teoriakoeharjoituksia, tasokokeita sekä sähköisen oppikirjan. Opiskelu onnistuu kätevästi oman aikataulusi mukaan maanataista torstaihin klo 8:00-22:00 sekä perjantaisin ja lauantaisin klo 8:00-16:00. Tarkemmat ohjeet ja tunnukset teoriaopiskeluun netissä saat ilmoittautumisen yhteydessä.

Järjestämme tarpeen mukaan teoriatunteja myös ryhmille Tampereen ja Lempäälän toimipisteillämme. Ajankohtaiset aikataulut ja lisätiedot saat toimistoltamme.

Vaihtoehtoisesti voit suorittaa teoriatunnit myös live-virtuaaliopetuksena, kysy lisää toimistollamme.